вівторок

День здоров'я

 7 квітня у Всесвітній день здоров'я педагоги закладу організували та провели онлайн-тренінг "Завжди дбайте про здоров'я! ", в ході якого пригадали, що таке здоров'я, здоровий спосіб життя, фізична активність. Романів О.П. перерахувала складові здоров'я людини, чинники, які на нього впливають. Нагадала, як потрібно діяти в разі надзвичайної ситуації. Душенко В.І. розповів про необхідність фізичного навантаження на організм людини. Наголосив, що навіть в такий важкий для кожного час, необхідно виконувати фізичні вправи, робити ранкову зарядку, грати у спортивні ігри, більше перебувати на свіжому повітрі. Разом із Щербиною Н.В. учні повторили правила надання домедичної допомоги потерпілим з кровотечією, переломом, втратою свідомості. Міщенко Л.С. підготувала цікаві та легкі вправи, і усі практично вчилися слідкувати за своїм психічним здоров'ям - відновлювати дихання, заспокоювати себе та знімати тривогу. Присутні отримали позитивні емоції, нові знання та корисні поради як дбати про власне здоров'я.


Немає коментарів:

Дописати коментар