Я - педагог - організатор



ПОСАДОВА  ІНСТРУКЦІЯ   ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

1.Загальні положення
1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основні тарифно-кваліфікаційної характеристики педагога, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 31.08.1996 р. № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці України від 17.08.1995 р. № 46.
1.2.Педагог-організатор призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.
1.3.Педагог-організатор повинен мати вищу або середню спеціальну освіту (без вимог до стажу роботи).
1.4. Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5.У своїй діяльності педагог-організатор керується Конституцією законами України, Указами президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і правилами протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому чисті Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами, розпорядженнями директора, цією Інструкцією, трудовим договором (контрактом).
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.
2.Функції
Основними напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1.Сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій.
2.2.Організація дозвілля учнів.
3.Посадові обов’язки
Педагог-організатор виконує такі посадові обов’язки:
3.1.Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
3.2.Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя.
3.3.Забезпечує умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання.
3.4.Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить.
3.5.Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням виявляти громадянську і моральну позицію, розслідувати свої інтереси та потреби, цікаво і з користю для власного розвитку проводити вільний час.
3.6.Турбується про здоров’я і безпеку довірених йому учнів, дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.7.Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
3.8.Організовує канікулярний відпочинок учнів.
3.9.Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками, підвищує свою кваліфікацію.
3.10.Проводить роботу з добору й підготовки керівників (організаторів) дитячих організацій, об’єднань.
3.11.Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
3.12.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, в побуті, в громадських місцях.
3.13. Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
4.Права
Педагог-організатор має право на:
4.1.Самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності
4.2.Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи; участь у роботі педагогічної ради школи.
4.3.Захист професійної честі й гідності.
4.4.Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень.
4.5.Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.6.Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законодавством.
4.7.Підвищення своєї кваліфікації.
4.8.Атестацію на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
4.9.Надання учням під час занять, перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Правилами заохочення і покарання учнів школи.
5.Відповідальність
5.1.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2.За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов’язаних із фізичним і/або психічним насиллям над особистістю учня, споєння іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади, яку він обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України "Про освіту”.
5.3.За завдані школі або учасникам навчального процесу збитки у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/або цивільним законодавством.
6.Взаємовідносини (зв’язки за посадою)
Педагог-організатор:
6.1.Працює згідно з графіком, складеним виходячи з 36-годинного робочого тижня і затвердженням директором школи.
6.2.Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування, педагогічними колективами школи і установ позашкільної освіти дітей, громадськими організаціями.
6.3.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальну чверть. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.
6.4.Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за навчальну чверть.
6.5.Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.6.Систематично обмінюється інформацією з питань, які належать до його компетенції, з педагогічними працівниками школи.


            20 найцікавіших фактів про Україну! 

1. В Україні, в містечку Рахів, в оточенні мальовничих Карпат знаходиться географічний центр Європи.

2. На конкурсі краси мов в Парижі в 1934 році українська мова зайняла третє місце після французької та перської за такими критеріями як: фонетика, лексика, фразеологія, структура речень. А за мелодійністю українська мова зайняв друге місце, після італійської.

3. Станція метро "Арсенальна" у Києві - найглибша в Україні і довгий час була найглибшою в світі. Вона знаходиться на глибині 105 метрів під землею. Станцію побудували однією із перших, у 1960-ому році, у безпосередній близькості від будівлі парламенту. За деякими даними, у тунелях біля "Арсенальної" є таємні сховища для політичної верхівки.

4. Серед яскравих досягнень українського літакобудування – найбільший в світі літак АН-225 "Мрія", а також найпотужніший літак АН-124 "Руслан". У 2001 році, літак "Мрія", взявши на борт вантаж у 253 тонни, за один політ встановив 124 рекорди.

5. Український "Південмаш" (Дніпропетровськ) виробляє найбільш екологічні ракетоносії у світі. За їх допомогою у космос відправляють комерційні вантажі у рамках міжнародного проекту "Морський старт".

6. Автор першої в світі Конституції - українець Пилип Орлик. 5 квітня 1710 його обрали гетьманом запорізького війська. У цей же день він оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького». У США Конституцію прийняли в 1787 г, у Франції та Польщі тільки в 1791 році.

7. Протяжність найдовшого тролейбусного маршруту в світі складає 86 кілометрів, а проходить він у Криму між Сімферополем та Ялтою.

8. Українська пустеля Олешківські піски є найбільшою в Європі.

9. Пам’ятники відомому українському поетові Тарасу Шевченку встановлені в 1200 місцях по всьому світові.

10. Найдавніша відома ученим мапа, а також найстародавніше поселення Homo Sapiens знайдені в Україні: у с. Межиріччя Рівненської області. Їм близько 14,5-15 тис. років. Мапу вибито на кістці мамонта.

11. Найдовша печера України носить назву «Оптимістична» і знаходиться на Поділлі. Це гіпсова печера на глибині 20 м протяжністю 216 км. Найдовша гіпсова печера у світі і друга за протяжністю взагалі, вона поступається лише Мамонтовій печері в США.

12. На території України зосереджено 1/4 всіх запасів чорнозему на планеті. Чорноземні грунти при правильній обробці дають найбільшу кількість врожаю. Під час Другої Світової війни німецькі солдати навіть вивозили чорнозем на поїздах.

13. Український духовий інструмент трембіта — найдовший духовий музичний інструмент у світі.

14. В Україні - найбільший запас марганцевої руди у світі, 2,3 мільярди тон і близько 11% від усіх покладів планети. Ще у нас немало залізної руди - 7% світового запасу.

15. Населення України відноситься до найбільш освіченого. Кількість людей з вищою освітою на душу населення вища, ніж середньоєвропейський рівень. Україна займає 4 місце в світі за кількістю громадян з вищою освітою.

16. Найстарішим деревом в Україні вважається 1300-річний дуб в урочищі Юзефін Рівненської області.

17. Найкоротша головна вулиця серед усіх столиць світу, але в той же час одна з найширших і найгарніших – Хрещатик у Києві. Її довжина всього 1225 м.

18. Перший рамковий вулик винайдено в Україні у 1814 р. Петром Прокоповичем. Україна в останні роки впевнено зберігає місце в трійці світових лідерів з виробництва меду. Випереджаючи країни Європи за обсягами виробництва меду в кілька разів, Україна є одночасно першою в світі з виробництва меду на душу населення (1,5 кг).

19. Найдавніша з книг, надрукована на території України кириличним шрифтом, - це "Апостол", виданий 15 лютого 1574 року у Львові Іваном Федоровим.

20. Найдавніший міст в Україні – Генуезький. Розташований він у Феодосії, функціонує ще й нині, хоча збудували його генуезці ще в XIII столітті. Дещо молодшим від нього є “Турецький міст” над рікою Смотрич біля фортеці у Кам’янці-Подільському, його було зведено у XVI столітті.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар