вівторок

 Подорож Країною Здоров'я

Здоров’я — це перша і найважливіша потреба людини, яка визначає її здібність до праці, навчання і забезпечує гармонійний розвиток особистості. Воно є найважливішою передумовою до пізнання оточуючого світу, до самоутвердження та щастя людини.

  Для учнів закладу було проведено виховний захід на тему "Подорож Країною Здоров'я". Працюючи, вихованці пригадали, що таке здоров'я людини, від чого воно залежить, розподілили звички на корисні та шкідливі для здоров'я, проаналізували режим дня та раціон харчування для підлітків. Переконалися, що здоровий спосіб життя — це той спосіб, який заснований на принципах моральності, раціонально організований, активний, трудовий, що загартовує і, в той же час, захищає від несприятливого впливу оточуючого середовища, що дозволяє до глибокої старості зберігати моральний, психічний та фізичний стан в нормі. 




Немає коментарів:

Дописати коментар