середу

Найбільша цінність в житті - це здоров’я

Найбільшою  цінністю в житті для кожної людини є її здоров'я. Це - найкоштовніший дар, який нам подарувала природа, і серед усіх людських скарбів воно найдорожче.
В Олександрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів пройшов Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему «Без здоров’я немає щастя», у ході якого пройшла низка цікавих заходів для учнів.
Одним із таких заходів став виступ агітбригади «Ритм». Під керівництвом вчителя основ здоров’я Романів О.П. та педагога-організатора Щербини Н.В. за участі активу шкільного парламенту.
Метою проведення якого було поглибити знання учнів про здоров’я, здоровий спосіб життя, фактори, що впливають на самопочуття; розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і змінювати здоров’я.
Виступ видався жвавим, усі присутні отримала корисні поради та гарний настрій.

Немає коментарів:

Дописати коментар