понеділок

Тиждень  сприяння здорового способу життя та  безпеки життєдіяльності на тему «Зроби свій вибір на користь здоров’я!»
Найбільшою цінністю в житті для  кожної людини  є  її  здоров'я. Це  -  найкоштовніший дар, який нам подарувала природа, і серед усіх людських скарбів воно найдорожче. В Олександрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  пройшов  Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему «Зроби свій вибір на користь здоров’я!», у ході  якого пройшла  низка цікавих заходів для учнів.
    Класними керівниками проводились виховні години: «Здоров’я – найбільше багатство світу»,  «Онкологічні захворювання. Причини. Лікування », «Твоє   здоров’я в твоїх руках», «Вибір є завжди у кожного з нас».  Цікаво проходили тренінгові заняття -  «Здоровий спосіб життя» для учнів 11 класу; урок-тренінг «Хочеш бути здоровим – рухайся!» та тренінг з елементами гри «Народні традиції здорового способу життя» для учнів  2 класу. З учнями проводили бесіди на тему здорового способу життя. Виготовляли буклети, стінгазети, в яких пропагували боротьбу зі шкідливими  звичками.
До уваги вихованців було представлено інформаційний відеовісник «Разом проти СНІДу»;  перегляд відеофільмів  «Алкоголь губить красу та скорочує молодість»,  «Негативний вплив шкідливих звичок на організм людини»,  «Сумна статистика: СНІД, наркотики, тютюнопаління». 
Вчитель фізичного  виховання Душенко В. І. та класні керівники провели спортивні змагання  для учнів  5-11класів  «В здоровому тілі – здоровий дух». Змагалися дві команди «Метеори» та «Олімп». Слід зазначити, що команди були, дійсно, дружними, у кожного в очах горів вогник перемоги, усі ввійшли в азарт.  І в запеклій боротьбі  з результатом  30-35  «Метеори» здобули перемогу.
          Пройшов цього тижня загальношкільний флешмоб  «Долоньки життя». Всі бажаючі мали змогу  на підготовлених долоньках  написати побажання, висловити власне ставлення до шкідливих звичок чи  просто передати привіт усім, хто піклується про своє здоров’я та  прикріпити, утворивши символічне дерево .
          Був проведений загальношкільний захід на тему «Здоров’я  мати – вік біди не знати!», яку підготували вчитель основ здоров’я Романів О.П. та педагог-організатор Семиволос Н.В.
          Закінчився Тиждень загальношкільною лінійкою, на якій були підведені підсумки роботи, відзначені найактивніші учні.

Метою проведення Тижня було поглибити знання дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, фактори, що впливають на самопочуття;  розширити поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут України, її майбутнє; розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і змінювати здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.





Немає коментарів:

Дописати коментар