вівторок


Здоров’я - це сила!
                                    
                                          
                                             «Дев’ять десятих нашого щастя залежить від здоров’я»
                                                                                                               А. Шопенгауер


Здоров’я — це функціональний стан організму  людини, який забезпечує тривалість життя, фізичну та розумову працездатність, достатньо високий рівень самопочуття.

Для  учнів  школи вчителями Романів О.П. та Семиволос Н.В. було проведено захід на тему:  «Ми - за здоров’я, приєднуйся!». Метою якого було донести до слухачів, що здоров’я  – це безцінний дар. Учням продемонстрували відео про складові  здоров’я  та  основні чинники  його збереження. Школярі  висловлювали власну думку, стосовно  того як  людина має піклуватися  про себе. Прослухавши інформацію, відповідали на запитання. Захід став корисним для вихованців.


Немає коментарів:

Дописати коментар